1. W celu stworzenia nowego kodu promocyjnego należy w panelu admina wybrać w menu Sprzedaż, Kody rabatowe. Następnie kliknąć Dodaj kod promocyjny.

Nowy kod rabatowy

2. Należy uzupełnić pola:

  • Nazwa kampanii - nazwa identyfikująca daną kampanię.
  • Kod - kod rabatowy, który klient docelowo ma wpisać w podsumowaniu zamówienia.
  • Kody produktów - opcjonalnie, symbole towarów, do których promocja ma się ograniczyć.
  • Symbole producentów - opcjonalnie, symbole producentów, których ma dotyczyć promocja.
  • Rabat - wartość rabatu udzielanego w ramach promocji.
  • Ile razy można użyć kodu jednorazowego? - należy podać ile razy klient może skorzystać z kodu.
  • Aktywny - zaznaczjąc to pole włączamy kampanię i umożliwiamy klientowi skorzystanie z danego kodu.

W celu utworzenia kodu promocyjnego, należy kliknąć Zapisz.

3. Promocję można edytować, klikając przycisk Edytuj przy danej pozycji.

Edycja kodu rabatowego

4. Edytując stworzoną wcześniej promocję, na dole strony edycji, pojawia się dodatkowe narzędzie umożliwiające wygenerowanie unikatowych kodów w dowolnej ilości.

Unikatowe kody rabatowe

5. Kliknięcie przycisku Usuń przy danej promocji, skutkuje trwałym usunięciem promocji z listy.

Usunięcie promocji